Mom534545 Kızlar 25+5 deyim 22.haftada Dr kontrolumde herşey güzel olup doktor sadece bebeğin eşi biraz aşağıda dedi 1 ay sonra gel tekrar bakalm dedi çıkabilir yukarı dedi hatta akntm için fitil yazacaktı şu an veremem dedi kontrole geldiğinde ona göre bakarz duruma dedi varmı böyle yaşayan bilgisi olan
Nryseda Mom534545 benim de aynı canım eşi aşağıda. Ama doğum kanalını kapatmamış dedi. Dikkat et dedi ama iki kızım var bu pek mümkün değil. Bugün kontrol var bakalım ne diyecek. Benimde kanamam olmadı. Ama alt kasık ta çok ağrım oluyor
Zuhal_zg Mom534545 Benim de 22. haftamda eş biraz aşağıda demişti doktorum ama şimdi 28+4 olduk doktor yukarı çıkmış dedi 😊
Heyzil Mom534545 bena da 24 de konuldu ve kanamalarım buna bağlandı. Sakın kabız olma ıkınmaktan kanama artıyor. Babada 28 gel bakalım çıkar dedi.
Mrvaydn18 Mom534545 canım benim de öyleydi 30. Haftadan sonra yukarı çıktı. Şimdi rahmin 7 cm falan gerisinde dedi doktor.
Kahramanlar Plasenta previa bebek büyüdükçe bebeğin eşi yukarı doğru çıkıyor kanama olma riski var ama ben dikkat ettim uzandım şükür kızım sağlıkla geldi Oğlumda Doğum kanalına erken girdi elle muayene de bebeği hissetti o kadar ysni yatış yaptı iğneler 3 saate bir ilaçlar ile Doğumu erteledi
Nerm7n Benimde aynı eşi rahım ağzında dedi Dr. Takip edicez eğer yukarı çıkmazsa sezeryan olacaksın dedi. 🤷🏽♀️
Cnmltm Bebegin eşi aşagıda olunca kanama oluyo dogru benimde başıma geldi bol bol yatıp dinlenmrn gerek cok hareketli olmamalısın cünkü ben ne kadar dolastıysam daha cok geldi 15 gün sürdü ama bu düsük tehlikesi kadar ciddi bişey değil korkma bebegin erkek mi☺️
Nryseda Mom534545 gittim canım hiç yerinden kıpırdamamış. Aynı duruyor dedi. 7 Şubat ta bide perintolok görecekmiş. Ona göre karar verilecek galiba normal mi sezaryen mi diye
Nryseda Mom534545 benim hesabıma göre, 28+1 im. Doktor 29 haftalık dedi bebek baya buyümüş dedi canım
Esenhafsaduru Benimde aşağıdaydı ama kapatmıyordu doktor cıkar demişti smdi 28. Haftamdaym cuma günü kontrlm var bu konu üzerne konusucam doktorlar zaten ne durumda diye
Nuraydiyebiri Esenhafsaduru çok sevindim. Ben de 25te gitmiştim en son biraz toparlanmış dedi. Şimdi 27+3teyim 29. Haftada gitcem kontrole. Benim de değişir inşallah.