mervedmrcn İnci ismini çok seviyorum Aden İnci daha hoş geliyor kulağa ben de kızıma İnci Mihra koyacağım ☺️💕
monica50 çocuğunuz ilkokula başladığında sınıfın yarısı inci yarısı aden olacak maalesef. aden ismi adem isminin yanlış yazılmışı gibi görünüyor
Alone monica50 ben aden ismini koymalı mıyım diye sormamıştım aslında 😌 seçtiğim isimlerden hangisi daha uyumlu kulağa hoş geliyor onu öğrenmek istedim yine de düşünceniz için teşekkürler. Aynı ismin başkalarında olması da rahatsız etmiyor beni öyle olsa o kadar çok Zeynep Ayşe Fatma var ki…
-Anonim-1 Aden beril ismi daha güzel açıkçası beril ismini inci isminden daha az duydum eğer alternatif ikinci isim düşünürsen Aden Pera ismide çok güzel kızım olsaydi bende bu şekil koyucaktim ama oğluşum geliyor Rabbim uzun ömürler versin şimdiden🥰
Alone -Anonim-1 pera ve parla ismini de çok beğeniyorum aslında. Ama eşim istemiyor ortak kabul edebildiğimiz sadece bu 2 seçenek var 🤣
Moomtoobee İnci çok var artık ya Bi moda oldu yani halbuki eski Bi isim aden beril daha güzel adeni de ademe benzetmek yani 😅 neden insanların heveslerini kırıyorlar anlamıyorum isim işi tercih ve zevk meselesi ve sizin içinize sinen önemli olan