Gzmel Kızlar alışverişe yavaştan başladınız mı? Bizim oğlumuz oluyormuş iki kızıdan sonra göbüş büyüdü sizde durumlar ne
BirAnneecik Gzmel Benim daha cinsiyet belli :) Bir kızım var. Kız olursa ablasının küçülenler var ama erkek olursa ufak bir alışveriş şart :)
Aysunnn3 Gzmel Benimde ikinci gebeliğim ilk oğlum Eylül de doğmuştu bir iki aya kış gelmişti mevsimlik kışlık almıştım hep şimdi yine oğlum oluyor ama bu sefer yaz bebeği olacak ve evimiz aşırı sıcak ne alacağım nasıl giydirecegim hiç bilmiyorum 🫣
Endoplazmik Gzmel ben de 17 ye giriyorum bir oğlum var kızım olacakmış amaaa ne alsam ne zaman alsam kararsızım heralde sin 2 ay alacagim
lilyum_ Gzmel merhaba biz de bugün 18 olduk. İndirimdeyken bebek arabasını aldık. Başka da bir şey almadım. Bir de battaniye ördüm onun dışında hiç hazırlığımız yok😅. Benim de göbüşüm büyüdü hatta kocaman oldu galiba hiç iç karnım yok
Gzmel BirAnneecik :) hayırlısı olsun evet ben baştan başa alışveriş yapıcam malasef iki kızıdan sonra :)
Gzmel Aysunnn3 benim ekim şubat doğumlu kızlarım mart olucak buda sanırım kış bebeği yani hepsi havalar soğukken
Gzmel Endoplazmik bende aralık sonu başlıcam iyice agırlaşmadan halledeyim kafasındayım iki kızımda çok zamansız geldi o yüzden şansa bırakmak istemiyorum :)
Mdhfaa Merhaba benimde iki oğlum vardı şimdi ikizlere hamileyim birisi kız birisi erkekmiş kız için baştan bir alışveriş yapacağım ama bizim evde epey bir değişiklik yapmamız gerekiyor daha başlamadık hiç
Gzmel lilyum_ ben daha bir çorap bile alamadım ahah :) benimde öyle 3bebeğim ama karnım sanki 7 8 ay gibi biranda büyüdü zor oluyor
Mervel01 16+2 deyim bende 2. Gebelikte karın ağrınız oluyor muydu ilki sezeryan olduğu için mi ağrıyor anlamadım
Aysunnn3 Gzmel Ramazan’a denk geliyor galiba sizinki soğuklar da tam çıkmamış olur kış sayilir yine siz öncekilerden yola çıkarak eksikleri alabilirsiniz
lilyum_ Gzmel bizim de aklımızda yoktu aslında ama eşim bi anda zaman gelir taksit de varmış diyip sipariş etti
Duruu3 Gzmel maşllah benimde oğlum oglcak bir oğlum bir kızım var birde daha almadım ama yavaştan baslicam birde Mart sonu gibi oyizeen kışlık az alırım daha çok mevsimlik almayı düşünüyorum
Gzmel Duruu3 bende öyle düşünüyorum birde benim iki kızımda erken geldi o yüzden ben yavaştan başlayım diyorum