Ecem0707 Arkadaşlar bu süreçte birbirimize destek olalım motive edelim birbirimizi ben dün aşılama oldum bende pocs var dı ikinci aşılamam sizin kaçıncı gününüz ❤️🥰
Ecem0707 Berraeray1 inşallah hayırlı haberler alırız benim de ikinci günüm aşılamada gonal f 450 kullandım günlük 75 doz vurdum
Berraeray1 Ecem0707 bende 450 aldım günlük 100 vuruldum ama doktor 2 gün daha vuralım dedi şimdi 300 lük tekrar aldım