Semyil sezaryen için 2 sene beklenilmesi gerektiğini söylüyor doktorlar genelde planlı olan gebeliklerde. Ama 1 sene de olabiliyormuş. Benim doktorum sezaryen yaptığım hastalarıma 2 sene şartı koyuyorum, 1 sene olan da oluyor sıkıntı olmuyor ama 1 sene kesin beklenilmesi gerekiyor demişti. tabi bunu doktora muayene olarak karar vermeniz gerekiyor herkesin toparlanma süreci bir olmuyor