sendekimsinnn Kızlar ne göğüs ağrsı ne kasık brl ağrısı ne mide bulantısı hiçbir belirti yok kendimi hamile gibi hissetmiyorum bu normalmi acaba bu durumu yaşayan varmı
zgts4 sendekimsinnn öyle hissetmen normal bende aynı düşüncedeydim bazen belirtiler sonradan ortaya çıkıyor
Emisen7 sendekimsinnn bende 5+3 haftalığım bendede bazen oluyo bazen olmuyo önemli olan sağlıklı gebelik olması kalp atışını duyarsam rahatlıcam inşallah duyarım inşallah sağ salim kucağımıza alırız
sendekimsinnn Busehazal2303 ilk hamileliğinde göğüs ağrısı fln olmuştu şimdiye mide bulandım 6.haftada başlamıştı o yüzden
Busehazal2303 sendekimsinnn inşallah böyle gider 🧿🙏mide bulantısı cidden çekilmiyor her gebelik bir olmaz demişti Dr bana ,ilk kızımda normaldi ama suanki hamileliğim ilk ayları beni mahfetmisti 🥴
Dolunay_dolunay 6+2 bende de hiçbir belirti yok maşallah diyelim canım böyle kolay geçer inşallah, bende uyku isteği var bu aralar biraz soğuk algınlığım var iştahım pek yok kokulara hassasiyetim olmaya başladı