Lütfen önerilerinize düşüncelerinize ihtiyacım var. Bu benim başıma gelmez sanıyodum ama geldi. 6 senelik evliyim korundum. 5. Senenin sonunda bir evlat istedik çok sükür sorunsuz oldu. Şuan bebeğim 1 yaşında ve 2. Ye hamile olduğumu öğrendim şoktayımm. Ne yapacağımı bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız???