Mavili1480 merhaba nazik cevabın için teşekkür ederim eşim nöbetçi bugün küçük oğlum var hastaneye gidemem zaten değer çok düşük olduğu için anlamlı bulmuyorlar Salı akşam yada Çarşamba sabah yenilemeyi düşünüyorum ama meraktan da çatlıyorum 😂 bi dahaki değerde en azından 50’nin üstüne çıkarsa bende de biraz netleşir moda girerim şuan hamileyim gibi gelmiyor