Liddle_mom Sayin gebescikler burdan kiyafet siparis vermek istiyorum ama hicbir fotigrafta bel gostermemisler beller yuksek mi urunler kalitelimi alanlar varsa bi el atin bana😂
Mervealya1992 Liddle_mom ürünler guzeldi penye olanlar aşırı geniş yaa elastık gibi bısey begenmedm cok bol ve hemen deforme oluyor 1 yıkamada baska 1 tane daha alcam hastane ıcın baska marka
susam_18 Liddle_mom ben triko gibi bir takım vardı bej kenar çizgileri pembe onu aldım görselde beyaz duruyor. Tam ev içi ve hastane için uygun ne kalın ne ince. Beli ayarlanabilir çok beğendim 400 e aldım diğer renkleri 290 a kadar düşüyor ama☺️
Guzelanne56 Liddle_mom ben aldım ama uzerımde resmi yok cok begendım saancez dıye bı fenomenden görmüştüm. Lojusa kıyafeti aldım tam fızıge göre sekıllenıyor kılo aldıkça da genıslıyor memnunum ben
anneadayi-123 Ben bir pijama siparişi verdim dümdüz penye. Penyesi güzel ama koltuk altı delindi ve bacak arası tüylendi. Iki üç kez yıkamışımdır. Çok kaliteli birşey beklemeyin ama ihtiyacınızı karşılayabilir.
Brcuburci Guzelanne56 resmi varmı acaba sancezde iki tane gördüm beyaz di biri diğeri daha günlük gibiydi bulamadım trendyoldan
Mervealya1992 Liddle_mom valla normel giyemezsın hemen deforme oldu 1 kere yokadım doguma hazır olsun diye okdr uzadıkı ve aşırı genişledi
anneadayi-123 Liddle_mom idare eder fiyatına göre rahat en azından. Pazar ürünü gibi yani sizin beklentilerinize bağlı
Mervealya1992 Liddle_mom okadar alma ben 1 tan aldım 1 tamede baska marka bulcam artk ben cnku hastanede gıycem gunluk evde vae zaten takımlarım cok almıcam ondan
Guzelanne56 Brcuburci hata verıyor resım atamadım malesef, bende olan düz beyaz kuşaklı sadece kol bacak bıde yaka kısmı siyah cızgılı önden bağlamalı şerit yakalı hamıle ve lohısa pıjamaası dıye gecıyor