anne890 çok normal o haftalarda bende endişe ediyordum hareketleri bi hissedip bi hissetmiyordum ama ebe be hemşire normal olduğunu söyledi tatlı şeyler tüket su iç kahve iç yediğin şeylerede bağlı oluyormuş hareket düzeni . Uzan sırt üstü o şekilde takip et hareketlerini . Şuan daha çok küçük sürekli hissedebilmek için sonuçta bi sıvının içinde alanı geniş bi hissedip bi hissetmemen normal yani . Ama yine de için rahat etmezse acile ya da yarın polikliniğe gidebilirsin , bulunduğun yerde aile hekimliği varsa orda da kalp atışını dinleyebilirsin böyle zamanlarda . Aile hekimliğindeki hemşirem bana öyle demişti içine sinmezse gel kalp atışını dinleriz diye