minikmucizem20 hastaneye bile her ay gittiğimizde farklı tutar ödüyoruz. Bu yılbaşı öncesi insanı kazıklama yöntemleri. Zamları aylara bölüp yavaş yavaş işleyip yeni yılda az zam yapmış gibi oluyorlar. Artık gerçekten bir ayın hesabı diğerine tutmuyor. Eskiden parekende sektöründe çalışmış biri olarak böyle değildi. İndirim gerçekten indirimdi. Artık ayda 3 kere indirip yapıp asıl satmaları gereken tutara belki daha fazlasına satıyorlar. Valla çok yazık