Mervetn yapılmaz mı yapılıyor. Benim Nst de sancı çıktı. Ben hissetmiyormuşum 27 haftalıkken. Hemen yatışım verildi hastanede. Sancı önleyen iğneler haplar yapıldı, serumlar takıldı. Nitekim erken doğumu engelledi sağolsun doktorcum. Devlete gittim ilk acile isal ya da kabız olmuşsundur o yüzdendir kasılmaların dedi geçti. Özele gittim Nstye bir bağladı sancı çıktı. O kadar fark ediyor ki doktordan doktora