EsoMom_ ne var diyebildim ne yok çok arada kaldım erken gebelik testiyle üç dört saat bir şey içmeden ya da yarın sabah ilk idrarla denerseniz daha iyi olur sanki.çünkü eğer varsa çok yeni sanırım,geç döllenme falan olabilir,ya da kaset test için erkendir belki.her şey gönlünüzce olsun 🌸