Merhaba kizlar doğum yapalı 29 gün oldu oğlum başlarda günde bir defa kakasını yapiyodu ama 4 gündür kakasını yapmiyo bı derdi var gibide gozukmuyo biraz araştırdım 10gune kadar kaka yapmaması normal sayiliyomus ama ben yinede endişeleniyorum başına böyle bişey gelen varmı nasıl çözüm buldunuz lütfen yardım edin