Helene16 Kızlar merhaba, Ovuslasyon testini ilk defa kullanıyorumda bir bakabilir misiniz çatlama olmuş mu sizce…
Eldgrn Helene16 yumutlama olmamış doğal olarak çatlama da yok şu anda testi yapmaya devam edin mutlaka
Helene16 Nur67 Aaa tamam canım çok teşekkürler 🥰 Devam edeyim o haldeee zaten erken tahminime göre ama yinede sormak istedim
Helene16 Eldgrn teşekkür ediyorum.. her gün aynı saatte yapacağım testi artık çatlama görene kadar 🥰 Bu ikinci çocuğumuz ilkinde hiç böyle şeyler denememiştik.. şimdi biraz iş nedeniyle ve yaş farkı çok olmasın istediğimiz için hızlı olsun diye bu yöntemi deniyoruz bakalım hayırlısı ♥️
Helene16 2cocukluana_ 1 gün sonra başladım canım aslında App uygulamasına görede henüz başlamadı doğurgan dönem.. Ama çift çizgi gibi görünce bir fotoğraf atmak istedim ♥️
2cocukluana_ Helene16 uygulamaya hiç güvenme ben 12 14.gunlerde yumurtlama arardım hep uygulamaya göre 6 ay denedik olmadı 7.ay ovulasyon testi aldım adetimden 2 gün sonra pik gördüm ve şuan 26 haftalık hamileyim
Helene16 2cocukluana_ Aaa çok teşekkür ederim yorumunuz ve tavsiyeniz için , evet uygulamalar yanıltıcı oluyor.. ben bu gün pik gördüm 3 gün düzenli değerlendireceğiz bakalım hayırlısı ne zamansa 🥰☺️
Helene16 Kızlar dün sormuştum sizeee bu gün güncelliyorum bu gün yine aynı saatte tekrarladım testimi ve pik gördüm 😍🥰
Merveemctgcl Helene16 ben de onu kullandım çok koyu pik görmeden çatlama oldu dikkatli ol sen de koyu günleri değerlendir
Helene16 Merveemctgcl Aaa tamam canım dün değerlendirmiştik zaten pil olmamasına rağmen, bakalım artık nasip ne zamansa ♥️ Olmazsa önümüzdeki ay çakışmalara devam 😅