MerveKoseoglu07 Kızlar doğum yapali 3. Gün oldu ama bu göğüs yarası beni doğumdan daha çok zorladı. Allah aşkına bu göğsün kurumasi mi lazım, devamlı krem +gümüş kapakla tutulup nemli tutulmasi mi lazim
CeylanAk MerveKoseoglu07 valla onu bende anlayamadım hem oğlumda hem ikizlerimde yastıkları ısırarak emzirdim lansinoh falan hiç işe yaramadı sadece acısını azalttı tekinin ucu kopmak üzereydi en sonunda doktorw gittim üç krem karıştırıp sürdüm birkaç gün mama verdim düzelmesi için ama sürekli yara oldu yine bu sefer napıcam hiç bilmiyorum zeytinyağı sürüp nemli tutuyorum inşallah işe yarar
Hamide_00 MerveKoseoglu07 benim de öyle oldu cnm doğumdan sonra o kdr çatladı ki emzirirken çok acırdı sonra eczaneci lansinoh krem verdi her emzirmeden sonra onu sürdüm sürekli bi kaç güne de geçirdi bi daha sürmedim bile bana çok iyi geldi o krem
Zehranisa25 MerveKoseoglu07 zeytinyağ işe geçirdim kopmak üzereydi baya açılmıştı ama 2 ayda anca geçti acısını azaltıyor sabredince tamamen geçiyor sende rahat emziriyorsun☺️
MervEslinArden MerveKoseoglu07 Ayva çekirdeği bana iyi gelmişti şimdide hamileyim ayva çekirdeği toplamaya başladım 8-10 çekirdeği yarım su bardağı suda bekletip jelleşince sürüyorum gögsüme kapatıyorum üstüne öyle öyle rahatlamıştım
Zuhal_Y Hayir nemli tutun hatta strec ile sarin ilk gunlerde gececektir. Tahin yagi z yag da olabilir hem dogal
Tesen Ben de dün denk geldim ayvanın çekirdeklerini minik bir kaba alıp üzerine su koyuyorlar 1 gece buzdolabında bekliyor jel oluyor onu göğüsteki çatlaklara sürüyorlar iyi geliyormuş. Deneyin isterseniz.
Aleyysss000 Her emzirmeden sonra kremleyip streçle sarın bir daha ki emzirmeye kadar nemli kalsın böylece çatlama ve yara oluşumunu engellemiş olacak
Kezbankafa Ben tahinin üstünde biriken yağı sürdüm ilk doğumumda ve çok faydasını gördüm. Şimdi 10 gün kaldı doğumuma ve yarın başlıcam sürmeye.
Nur0653 MerveKoseoglu07 Nemli tutulması gerekiyor şuan 36 haftalık hamileyim göğüslerim çok sızlıyor ağrı yapıyor krem sürüyorum ustunede strec film koydum iyi geldi
MerveKoseoglu07 Hepinize teşekkür ederim, kurut dediler kabuk oldu kaniyor öyle canım yaniyordu ki, lansinoh surup gümüş kapakla kapattım artık sadece emzirirken açacağım, onun dışında hep nemli tutacagim. Ayrica diğer önerileri de denedikce guncellerim
Gamzeli_03 MerveKoseoglu07 canım bebek doğru pozisyonda emmez ise o yaralar iyi olmaz elini C şeklinde tut ve kahverengi bölümü tam almasını sagla o şeklinde açtır meme ucu ile ağzına burnuna çeneye dokun iyi açsın ağzını Bebek çok küçük emsin sağım yap göğsün şişer Allah korusun mastit olur çok daha zor Rabb’im kolaylık versin inşallah 🤲🏻😘 bir süre böyle dikkat et zaten sonra meme terbiye oluyor yumuşar
MerveKoseoglu07 Gamzeli_03 Gamzeli_03 cevap için teşekkürler, ağzı çok küçük sadece ucunu ağzına alıp emiyor o da beni mahfediyor. Ama biraz zorlayacagim, kahverengi yeri kavratmaya calisacagim