Kızlar dun sabah 6,30 gibi birden uyandım akıntı var zannettim basta yerimden kalktım ayağa kanamam vardı ama bir iki damla değil yatağım pijamam her yerım batmıştı apar topar hastaneyi gittik acile kanamam da devam ediyordu hatta pıhtılı şekilde de geldi doktor baktı bebek iyiydi kucuk bi kanama alanı var dedi iğne yazmadı progestan kullan dedi zaten gunde 1 tane içiyordum 2 ye çıkar dedı onu sonra ben kendı doktorumu arayıp anlattım oda hastaneye gel iğne yapalım dedi kanama alanı 1,5 cm kesenin altındaymış hemen kesilmez ama birkaç gune azalır sonra da kahveye döner kanaman dedi. 1 tane iğne yaptı özeldeki doktorum progestan hap yeterli dedi. Başına gelen var mı ? Ne kadar surede geçti kanama alanınız ?