Tecrübeli anneler fikir verin lütfen bebek doğdu zaman yenidoğan sünnetini de yaptırıp o sekilde cıkmayı planlıyorum bundan önce de 4 aylık oldugunda falan yaptırırız diyordum sizce hangisi daha mantıklı hatırlamaması açısından küçükken tercih ediyorum yenidoğan da kaldım ama çevremde yaptıran yok fikire ihtiyacım var 🙏🏻