Ervaidil bende prego pronto kullanıyorum pregodan çok memnunun yokuşlu yollarımız var ve tekerleklerinde giç bir sorun yaşamadım aşırı rahat 4-5 yaşa kadarda kullanılabilir o kadar büyük eminim buda güzeldir bu yeni modeli sanırım ama pregodan memnunun özellikle tekerlekleri çok kaliteli