gulcingulcin Kızlar sezaryen sonrası göbeğinizin gitmesi için neler yaptınız?Ben doğumdan sonra 25 gün falan korse kullandım ama işe yaramadı.Daha sonraları korse kullanmak işe yarar mı kullanıp faydasını gören oldu mu
Bersu3434 gulcingulcin ben korse hiç kullanmadım canım 6 ay içinde yavaş yavaş vücut kendini toparlıyor bence zaten bebişten dolayı bir altiflik oluyor ama mümkün olduğunca 3.aydab itibaren karın kasını çalıştıran hareketler yaparsan süreç azalır birde doğumda alınan kilolar ve doğumdan sonra verilen vs de etkili oluyor
Hamide_00 gulcingulcin ben doğumdan hemen sonra korse kullandım sürekli sonra da yediklerime dikkat ettim bol bol emzirdim göbek falan kalmadı eski haline dönmüştü
Bersu3434 gulcingulcin inanın en az bi 6 ay gerekiyor gene göneğin de toparlanması için olay malesef kesilen karın kasında