Dhdhdbfhfn Günlerimiz aynıymış ilk mi senin ki benim bide kızım var 6 yaşında😆 Ben daha yeni almaya başladım ablasından ortak renkler de de bişeyler ayırdım bakalım anca😆 Tavsiyem yenidoğan çok alma 3-6 da al yaza doğru tekrar alırsın gerçekten hemen büyüyorlar