Fatmabuuyurr Kızlar merhaba iki günden beri geceleri uyuyamıyorum karnımda ağrı belimde ağrı sürekli kusma yaşıyorum bu haftaya kadar hiç kusmam yoktu bide ishalim sizce bebek için tehlikeliyim bi durummu doktora gitmelimiyim ? 20 haftalık hamileyim bu arada
kindacute Fatmabuuyurr üşütüyor olabilir misiniz? Özellikle karın bölgem soğukta kalınca ağrı kramp ve gaz ishal sorunları oluyordu
Nhrr Fatmabuuyurr bence doktora gidin vajin kültürü baktırın. Bu belirtiler e coli diye bir bakteri var ona benziyor. Ne olur ne olmaz önlem alınır.
melike1-2 @Fatmabuuyurr doktora gitme imkanınız varsa gidin baktırın içiniz rahat etsin burda gitme deseler bebeğinize bişey olsa geri dönüşü olmaz muayene olun neden oluyormuş baksınlar çok geçmiş olsun.
hamcokelek33 Bide ishalde ister istemez su kaybı olur. Kusmayla da birleşiyorsa tehlikeli olabilir.. doktora giderseniz belki takviye vs de verebilir bebiş için de iyi olur