Kızlar 2 gün önce 6 saatlik bir yolculuk yaptım yolculuk boyunca bebek sağ tarafıma çok toplandı. Ertesi gün de biraz evi temizledim ve kasıklarımdan ince ince sızı girmeye başladı. Kramp mı sancı mı anlayamadım ama gece bile devam etti. Özellikle hareket ederken alt karnımda falan da oldu ağrı. Bunu yaşayan var mı? Bugün pazar kendi doktorum olmadığı için size sormak istedim.