Kızlar şimdi bişi diycem fikrinizi almak için kendimi heveslendirmekte istemiyorum, şimdi kızlar adetime bir hafta kaldı benim bu iki gündür baş ağrım bel ağrım karnımın alt bölgesinde ağrı arada bi kasıklarda ağrım mide bulantım halsizligim var idrar sıklığı nasıl bilmiyorum ama yine idrara çıkıyorum onuda çok su icmeme bağlıyorum ama adetimin 13. Ve 16. Günleri muayeneye gittim yumurta yoktu şimdi umitlenmek istemiyorum psikolojik diyorum ama akıl almaz derecede yemek kokusu rahatsız ediyor beni yemek yapma isteğim yok uygulama takvimine göre hecen hafta pazartesi yumurtlama günü haa birde bu iki gündür sıcak basıyor vücudum yaniyor güneş değmis isitmis gibi oluyor üç gündür de baş dönmem var durup dururken birde uzun sürüyor baş dönmesi bişi daha var bugün yani bir saat önce çok özür diliyorum sizden eşim goguslerime bakınca sol göğüs ucum baya koyulasmis sağ da çok hafifti eşim farkedip söyledi kendimi heveslendirmek istemiyorum hep diyorum yumurta büyümüşti diye ama ne bileyim insan bi acabami diyor siz ne diyorsunuz kızlar fikir verin bana..:)🥹🤔