Merhaba, detaylı ultrasonda bebegimin organlarının ters olduğunu söyledi doktor, uygun pozisyonla tekrar bakacağını kesin olmamakla birlikte kalbin midenin sağ tarafta olduğunu söyledi. Başıma böyle bişi gelen oldu mu olduysa bir sıkıntı doğurdu mu ya da ultrasonda öyle cıkıp doğduğunda herşey yolunda mıydı