Kızlar son 21 🥲 çok heyecanlıyım hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı inşallah.
Yalnız hala karar verebilmiş değilim normalmi sezeryanmı olacağıma 🥹 dün doktor randevum vardı tüm aklıma takılanları sordum. Vajinal doğumda sancıdan korkmuyorum ama alttan dikişten korkuyorum. Doktorumda normal doğumu öneriyor fakat olabilecek şeyleride anlattı. Dikiş azda olabilir çokta hiç olmayabilirde. Normal diye başlayıp saniyelik bi kararla sezeryana dönmek zorunda kalabiliriz iki taraftada dikişin olabilir. Çok dikiş olursa ilerleyen zamanda ilişkide zorlanma yaşayabilirsin gibi gibi. Olabilecek en kötü senaryoları konuştuk. Sezeryandaki zorlukları zaten biliyorum. Fakat Rahim acısımı göbek acısımı ona karar veremiyorum🥹 alttan dikiş olup hemen iyileşen varmı yada çok uzun süren? Oturup kalkmada zorlanan ?