Kızlar 18+1 haftalık hamileyim. Bundan iki hafta önce çok şiddetli bir idrar yolu enfeksiyonu yaşadım.antibiyotik kullandım şikayetlerim azaldı. Tam o bitti derken özel bölgedemde kaşıntı başladı. O dönemde de antibiyotik ve krem ler kullandım tabi hala az da olsa kaşıntım oluyor bazen. 2 hafta sonunda dün eşimle ilişkiye girdik. Uzun süre enfeksiyon dan sıkıntı cektiğim için ilişki sırasında yanma da çok oldu . Ve Sabah kalktığımda iç çamaşırımda bir iki leke gördüm oda kahverengi değildi. Çok koyu bir sarı renkti gün içinde de hiç kahverengi lekeye dönmedi. Ama tabi kaşıntı az da olsa devam ettiği için gün içinde sanki tahriş olan yerden yine sarıyla kahverengi gibi leke olmuş. Çarşamba doktor kontrolüm var zaten ama yinede çok endişeleniyorum bebeğimde Bir sıkıntı yoktur değilmi.basina gelen yardımcı olursa çok sevinirim ❤️