Guneyinannesi1 İyice stres oldum beta değerim düşüyor dün 23den 17ye düştü artma ihtimali yok demi ? Kanama ne zaman başlayacak bir ümit belki olmam diyorum ama
KurabiyeninAnnesi123 Guneyinannesi1 kimyasal gebeliklerde kanama olmuyor diye biliyorm betan da cok yükselmemiş zaten canm kanaman olmaya bilir
GirlandBoy_Mom Guneyinannesi1 benim beta sıfırlanmadan kanamam başlamıştı beta 11 di yaklaşık 7 8 gün sürdü canım
GirlandBoy_Mom Guneyinannesi1 bi doktora görün istersen canım benim de geçen ay çok zorlu geçti aşırı ağrım vardı anlıyorum seni