20+3 haftalığız ☺️ alaturka tuvalet kullanıyorum. Kendi evim dahi olsa klozet bana pis gibi geliyor. Bi arkadaşın evinde klozete oturdum çok şaşırdı, göbekten dolayı klozet daha uygunmuş benim için. Siz bu konuya dikkat ediyomusunuz. Hadi evde bunu başarsam topluma açık yerlerde ortak kullanım klozeti kullanmak çok zor geliyor bana. Alaturka kullanmam bebeğe bi zarar verirmi 🤦🏻♀️