Nidagldmr ben de 6+0 doktora gittim kesem çok küçük ve 5+0 da gittiğimden beri kese hiç büyümemiş son iki gündür aynı senin gibi hamileliğe dair hiç bir belirtim kalmadı ilk haftalar uykum gelirdi şuan asla yok,halsizlik kalmadı,mide bulantım geçti 7.haftada gel herşey belli olur.kötü şeyler beni bekliyor sanırım 🤦🏼♀️