petunya55 aa herkes once bebek odasindan baslamis. Biz once evi dip kose bucak temizledik :D perdeler halilar koltuklar yikandi, her yer dip kose silindi supuruldu, dolaplar silindi vs… alisverisi neredeyse tamamladik, oda yapmadik biz 1 yil bizim odada yatacagi icin :) gardirop da almadik, ben kiyafetlerimi ayirdim zaten hicbirine sigamiyorum, 4 raf ayirdim ogluma yeterli diye dusunuyorum, duruma gore dogumdan sonra belki bi sifonyer aliriz