Bu haftalarda belirti kaybı yaşamak normal midir ? Bu zamana kadar bulantım zaten çok nadir olmuştu daha çok göğüslerde hassasiyet ve kasık ağrısı yaşıyordum ara ara dün itibariyle kesildi gibi hiç hissetmiyorum ağrı, sızı kendimi de enerjik hissediyorum. Normal mi acaba bu durum ?