Fatoss3- kizlar adetim 12 kasimda.gelmesi.lazimdi 2 gun.gecikti ve 14 kasimda geldi ve şimdide kesilmiş dünden beri sağ tarafında batma oluyordu ve grip atlattım adetliyken fakat ilaç kullanmadım sizce sebebi ne olabilir
Yektek22 Fatoss3- Bu ay ben de aynı şeyi yaşadım 4 gün sürerdi. 2 gün sürdü. Adetliyken folik asit içtim o yapar mı bilmiyorum
Nazlii23 Fatoss3- Ben gecen ay 5 gun geciktim, normalde hic bir zaman gecikme olmazdi, bu ay hamile oldugumu ogrendim
Gonmus1210 Fatoss3- Bu ay benimde böyle oldu aşılama yaptırdım 30 Ekim’de 3 Kasım’da grip oldum hayla daha geçmedi ve 12sinde sonuç alacktim ogun adet olmuşum benim çok ağrılı olurdu okadr ağrım olmadı ama hem pembe gibi hemde az az cuma günü bitti cumartesi hiç gelmedi 2 gündür de midem bulanıyor ve halsizlik var
Fatoss3- Esraern03 ay inşallah ya 5 aydır deniyoruz 12 Kasım’da iliskiye girmiştik o gün gelmesi lazmdi normalelde adetim gelmedi 14 Kasım’da geldi fakat 3 gün sürdü batmalarm oldu kasigimda inşallah vardır ama biraz tuhafıma geldi
Annekuzusu066 Esraern03 benimde 4 gün önceden geldi ama 3 gün az oldu sonra kesildi bugün 12 gün oldu biteli kahverengi leke geldi iki üç kere aceba hamileliktenmi
Yektek22 Esraern03 öyle mi oldu sizin de gerçekten normalde 4 gün sürer iki gün sürdü kesildi bu ay ağrım da olmadı normalde çok ağrım olur
Melikesu @Fatoss3- @Yektek22 @Esraern03 Benimde adet tarihimden bir hafta öncesi 3 gün süren kanamam oldu kızlar ama regl gibi çok değildi,anlatılan yerleşme kanamasına göre de az değildi.bat 16 kasımdı ama adet olmadım. Belirtim de yok.yani gebe kalmış olsam da o kanamayı görmüş olabilir miyim?geç döllenme falan olmuş olabilir mi?
Esraern03 Melikesu olabılırsın tabı ben bır kanama yasamadım ama 3 4 ay bıle kanamayı goren oluyor gebeliklerde
Nursotu Melikesu benimde adetimin bitmesinden bir gün önce akıntım başladı bugün bitti akıntım var yumurtlama hemen başlar mı acaba