Whitecolour Galiba bu hafta geç oluyor şeker yüklemesi için. Benim doktor gerek yok yüklemeye, o eskide kaldı demişti ben de şeker yüklemesi yaptırmadım. Ancak bir hafta önden gidiyordu hep son zamanlarda. Son üç ayin ortalama şeker değeri , açlık ve tokluk bakıldı. En son gittiğim doktor farklıydı. Suyun fazla, önden de gidiyor o yüzden gizli şeker olabilir dikkat et şekerine dedi. Bi de hep üç hafta ileriden gitmeye başlarsa o zaman sıkıntı olabilir demişlerdi. Bir-iki haftadan bir şey olmaz diye. Bu saatten sonra test yaptırmazsan da sonuç ne olursa olsun bir süre şekere uygun bir diyet yapabilirsin. Testte şeker çıksa da zaten sadece diyet yapabileceksin. Ayrıca durum ciddi olsaydı kontrol muayenesinde doktor uyarirdi. O yüzden azıcık diyet ve sakinlik tavsiye edebilirim ☺️