23+4 günlük hamileyim mukuslu kahverengi akıntım olduğu için doktora gittim progestan başladı şuan yoğun değil ama silik leke şeklinde devam ediyor. Bugün bel ve kasık ağrısı da yaşadım. Sorum şu bunu yaşayıpta gebeliği sağlıklı bir şekilde sona eren var mı? Baya korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 🥹