Mrs_Demir Kızlar öncelikle nasılsınız nasıl geçiyo hamilelik ben 37 haftalık oldum normalde ayın 1 ile 9 arasında ramdevu alıp gitmem lazımdı ama randevu bulamadım ayın 19 da buldum salı gününe o zamanda 37+2 oluyorum bu 2. Sezeryanım olucak sizce hemen alır mı yada 1 hafta sonrasına felan gün verir mi
minnosbirkiz Mrs_Demir hayırlı olsun, muhtemelen 1 hafta sonrasına gün verir, bende aynı haftada muayeneye gitmiştim, 38+2 ye gün verdi ☺️ normalde 38+5’e verecekti ama ben ayın 20si olsun istedim diye öyle verdi
aylserk Mrs_Demir bu kadar mı herşeyimiz aynı olur 37+0 mı. 2. Sezeryanım olacak 19 kasımda benim de randevum var😀 bana 38+2 ye ameliyat günü verdi
Gamze_dn Mrs_Demir bende 37 oldum canm doktor 37 olunca gel dedi bende doktora gitmeme 37+2 olacak sezeryan günümu 38 i gecirmiycegini söyledi 2. Sezeryanm tansiyon dan dolayı.37+2 de gün verecek bana ya 4 güne yada 5. Gune
Mrs_Demir minnosbirkiz anladım canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim valla bu gittiğimde hemen alabilirseniz alın dicem çünkü hem çok zorlanıyorum artık hemde 1 kızım daha var hemen doğum bitsin hastaneden çıkıuım ayrılığımızda bitsin istiyorum görümcemle kalıcam ben çıkana kadar ve ilk kez ayrı kalıyoruz hemde farklı ilçede olucak
minnosbirkiz Mrs_Demir Amiinn canım inşallah, hepimiz sağlıcakla kavuşalım, evde bekleyen çocuk olunca daha zor oluyor 🥹 gönlüne göre bi gün verir inşallah 🤲🏻
_Zeliss_ Ben de 35+4’üm ilk gebeliğim hep doğumu düşünüyorum nasıl yapacağım diye normal düşünüyorum biraz stresliyim
Mrs_Demir @“aylserk”#p34652437yaa ne güzel bide aynı gün doğuruyomuşuz ve aynı hastanede😊 ay bana kesin verir o zaman belkide o gün alır sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Mrs_Demir Gamze_dn benim bi sıkıntım yok çok şükür müde yanması dışında ve kalça takılması ama tahminimce benide alır bekletmez gibi farklı bi ilçede oturuyprum o yüzden bekletöez diye düşünüyorum bütün eşyalarımıda hazırladım annemde kalıcağım için nolur nolmaz diye