kubra5834 ilk ameliyattan çıkınca başını yukarı kaldırmıyorlar bas ağrısı olmasın diye hıc kaldırmadıkları ıcın olmadı ama benim stresten başım ağrıdı bebegım emziremedım sütüm vardı ama memeyı tutturamadım emzırme danışmanı falan ıstedım hastaneden o gosterdı yardımcı oldu nescafe falan da hıc ıcmedım hoşaf falan