9+1im son birkaç gündür çok fazla acıkıyorum yemek yiyorum aradan bir saat anca geçiyor açlıktan kıvranacak raddeye geliyorum hayatım boyunca hiç açlıktan uyandığım olmadı ama iki akşamdır sabaha karşı 4 sularında falan açlıktan uyanıyorum şekerden şüpheleniyorum kontrole gittiğimde doktora mutlaka söyleyeceğim ama gebelik şekerinin böyle bir belirtisi var mı😣