Vlog1345 Aranızda ülseratif kolit, crohn veya huzursuz bağırsak hastası olan var mı hanımlar. Süreci nasıl yönetiyorsunuz. Veya doğum yaptınız mı doğum şekliniz nasıl oldu
seyma0661 Vlog1345 benim kuzenimin eşi crohn hastasıydı doktor hamileliği yasaklamıştı ama o dinlemedi yaptı iyiki de yapmış çok sağlıklı bir bebişi var. O dönem ağrıları sızıları epey oldu ilaç kullanamadı doğumu da sezeryan oldu. Onun dışında bi bilgim yok ne yazıkki allahım şifa versin tüm hastalarımıza
Vlog1345 seyma0661 amin insallah. Benim de hamilelikten önce bağırsak hastalığım vardı kolonoskopi oldum tabi net bir teşhis koymadılar bagırsakta ödem ve inflamasyon çıktı. Gaz sorunum birde ishalim oluyor sadece. Doğum şeklime etki eder mi diye çok korkuyorum maalesef
Vlog1345 Melissarden benden de ibs den süpheleniyorlardı. Bendeki ishal agırlıklı sürekli ishal ve aşırı gaz sorunum var. Ama hamilelikle beraber ishal sorunum biraz azaldı bebek büyüdüğü için bagırsakların çalışması zayıfladı tabi bu benim için iyi. Onun dışında gaz sorunum hala var. Sizin ibs nasıl ishal ataklı mı kabız mı veya gaz mı
Melissarden Vlog1345 aşırı gaz afedersiniz sürekli geğirme ve benim sadece ishal kabız değiş mix ibs ikiside var yani çok korkuyorum açıkçası çok mide bulantısı yapıyor ibs bana hamilelikte ne olur bilmiyorum
Vlog1345 Melissarden yok korkmayın bikere ibs de ishal düzene biniyor hamilelik hormonlarından dolayı ishal sorunu çözülüyor. Kabız oldugunuz zamanda da sabah aç karnına zeytinyağı içmeyi alışkanlık haline getirirseniz rahat geçirirsiniz hamileliği. Gaz için malesef bende bir çözüm bulamadım. Ama hamilelik döneminde mide bulantıları için doktorlar prilam diye bir hap yazıyorlar o iyi geliyor. Bunu stres yapmayın daha beter kanamalı bagırsak hastası olanlar dahi bi sekilde geçiriyor hamileliği. Olmadı hamilelik süresince glütensiz diyet yaparsınız benim gaz sorunuma o iyi gelmişti diyeti devam ettiremedim ama irade meselesi malesef
Melissarden Vlog1345 ahh nerde birde mide sorunum var benim ama hayatımdan çikolatayı çıkaramıyorum maalesef iradem sıfır ibs yüzünden 30 kilo verdim ben birde kilo almaya çalışıyorum umarım hamileliğimde kilo alırım da vermem diyenlerdenim 😂
Vlog1345 Melissarden ibs nin en büyük düşmanı tatlı malesef bende hayatımdan çıkaramıyorum her akşam tatlı yerim 😂 şekerim çok düşük yemeyince kötü oluyorum. Yiyince de ishal oluyorum. Döngü içine düştüm 😂
Melissarden Vlog1345 evet tatlı yemezsem şekerim çok düşüyor. Mideme dokunmayan bağırsağa dokunuyor bağırsağa dokunmayan mideye dokunuyor kısır döngü hahha en iyisi sal gitsin herşeyden ye ben 2 senedir çiğ sebze yiyemiyorum gaz yapıyor diye