ozgerbas 32 günlük bir gecikmem var doktorum tarlusal verdi fakat adet olmadım. bugunde gebelik testi yapmak istedim dün kasık agrım olmuştu. hafif bir gölgelik var kuruma çizgisi değil çünkü hemen çıktı. bana mı öyle geldi bilemiyorum. sizinle paylaşmak istedim siyah beyaz olanda daha belirgin durdu. 
nurssmom ozgerbas maalesef bazen testlerde koruma çizgisi oluşabiliyor. Farklı bir marka alıp deneyebilirsiniz
ozgerbas Namesiz6 pzt gününe kadar bekleyeceğim her türlü zaten 🥲 fakat benim sormak istediğim bu şekilde bi çizgi gören var mı
Namesiz6 Evet canım birçok kez yaşadım.Belli belirsiz ikinci çizgi olunca.Gebeliğin çok yeni olduğundan da öyle olabilir.Ama gebelik oluşmadan da malesef görebiliyorsun.Güvenilirliği yok