Meltnc15 37+2 haftalığız, 29 30dan beri bas geliş bebeğim ama kanala girdiğini nasıl anlarız geçen hafta ko trolü vardi dr bir şey demedi bende sormadım. Bi belirtisi var mi acaba kanala girdiginin