prensesimveannesi Kızlar 17+1 haftalık olduk 2.gebeliğim ilkini unutmuşum ne zaman hissettim 🫠😢 ama çok merak ediyorum artık hissetmek istiyorum biraz fazla kilom var o yüzden mi hissedemiyorum acana 🥲
seyma0661 prensesimveannesi göbek bölgenizde yağlanma varsa ondan olabilir ben 18+3 gibi hissetmiştim ilk gebeliğim
Cinardic prensesimveannesi aynı durumdayız oğlumda ilk gebeliğim olmasına rağmen erken hissetmiştim şimdi hiç hissetmiyorum kiloya bağlıyorum bende
Yamacefe prensesimveannesi bende kiloluyum ama 16. Haftada sanki böyle pırrr eder gibi oldu 17 sonuna doğru komple hissetmemeye başladım
mcansu prensesimveannesi değişiyor bebekten bebeğe de. İlk hamileliğimde erken hissettim 16-17de dışarıdan hissediliyordu ama ikinci gebeliğimde 20de anca kendim evet net hissediyorum demeye başladım
KurabiyeninAnnesi123 prensesimveannesi eli kulağındadır kuzum ilk bebegimi 16 da ikinci bebegimi 17 de hissettim😊
mcansu Cinardic henüz net bilmiyoruz ikinci sıpa göstermiyor kaç kontroldür 😅 doktor başta %70 kız dedi detaylıda da göstermedi ama oradaki doktor kemik yapısı erkek gibi dedi
Cinardic mcansu hayırlısı olsun acaba oynama durumlarına göre cinsiyet farklılığı mı var diye düşünüyorum oğlumda çok erken hissettim bu bebişte hissetmiyorum 😂
Booksandcats 85 kiloyla hamile kalmıştım plasentam da ön taraftaydı ilk kez net olarak 22. Haftada hissetmiştim günlük sürekli hissetmem 25i falan buldu
mcansu Cinardic bilmiyorum ki ama erkek olup çok geç hisseden ya da kız olup erken hisseden de var çevremde 😁 ben sakin bir bebek olduğuna yormak istiyorum 😅 oğlum çok hareketli anne karnından beri. Bu bari biraz ağır olsun 😅😅
Cinardic mcansu ay aynısı benim başımda benim oğlumda çok hareketli 🤦🏻♀️😂bende öyle umut ediyorum sağlıklı akıllı uslu olsunlar 🥰
mcansu Cinardic 😁😁 görücez artık deneme yanılma yoluyla Oğlum şükür huysuz uyumsuz değil sadece çok hareketli aktif hareket olarak biraz daha sakin ama yapı olarak aynı olan bir da kız olursa mis 😁 detaylı sipariş