Bebeğimin hareketlerini kasıkta hissediyorum 36. Haftadayim erken doğum riskim de var aşağı mu inmiş demek acaba baya aşağıda hissediyorum hareketleri ya da bebeğim dönmüş kanala girmiş olabilir mi ters duruyordu çünkü yürürken dümdüz duramıyorum baya ağırlık yapıyor