Su75- Gokturkmom_ sizin az kalmış Allah sağ Salim kucağınıza almaya nasip etsin bizim şu an çok erken daha 13 haftaya girdik bends şuanlık çok memnunum çok tatlı bir doktor cinsiyet öğrenmek istedim ama pek bir şey demedi 😂
Gokturkmom_ Su75- Amin insallah hepimiz sağlıkla kavuşalım 🙇🏻♀️🧸Hahahah şakayla karışık söyler bi sonraki kontrolde😅😅 pozitif bi doktordur rahatlatıyor her anlamda aklınıza geleni siz sormadan söyler
Su75- Gokturkmom_ evet gerçekten öyle benim biraz hamileliğim sorunlu geçiyor ama doktor bey sayesinde o stres olmaktan kafama takmaktan uzaklaştım
Su75- Gokturkmom_ inşallah çok güzel çok rahat bir şekilde doğumun gerçekleşir ücret hakkında falan hiç konuştun mu
Gokturkmom_ Su75- İnşallah sizinde :) benim özel sigortam var doğum teminatlı o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok malesef:) ama yakın zamanda olan birilerini gördüm 45bin gibi bi fiyattı tabi seneye fiyatlar artmış olur
Su75- Feslegenci böyle bir kişi daha kız demişti bana 😍 galiba kafa yapısından belli oluyormuş değil mi