StewardessMom inşallah beklediğiniz şeye tez zamanda kavuşursunuz canım benim☺ Benim evlendikten sonra adetim düzensizdi. Göğüslerim şişti aşırı hassasiyet oldu, adet olcakmışım gibi kaşık agrısı vardı. Birde grip olduğun için tam birşey kanadım. Çift çizgiyi görüncede hastalığım geçti gitti ☺ Sonra sık tuvalete gitme,geceleri uyuyamama özellikle gece çok su içme isteği, uyku hali, ateş basmaları gibi gibi 🙈 Belirtiler gelmeye başladı sıralı şimdi çok şükür birşeyim yok aydan aya bebeği ultrasonda görmesem hamile olduğumu anlamıyorum 😂🙈