Kızlar iyi geceler size bir şey danışmak istiyorum bilmediğim için soruyorum; son adet tarihime göre 29+5 hamileyim her gün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktorum 37 de sezeryan demişti ilk başlarda. En son 2-3 gün önce kontrole gittiğimde benek 31+ 1 uyumlu çıktı. Bir daha ki kontrol 2 hafta sonra sezeryan günü belirliycez dedi. Son adet tarihine göre mi yoksa ultrason da uyumlu olan haftaya göre mi belirler sizce ?