DENIZ_55 Esma5566 bana Ramiz göre erkek dediler ama kizim olacak oğlumda kızın olacak dedi ama oğlum oldu bende tutmadı
gezentianne ftmkucuk Benim iki gebeliğim de solda döllendi. İlki erkekti şimdi kızmış💐 Yumurtlamayla ilgli dedi doktor demek ki ben soldan yumurtluyprm🤣🤣
ftmkucuk gezentianne sağ sol muhabbeti çok gerçekçi gelmişti ama gerçekten kız ise bakalım demek bende tutmamış olacak :) ben hala erkek hissediyorum ama :)
Hamisko_ Esahan Esahan çok teşekkür ederim ☺️💜 bir de 6 haftalık ultrason var aslında bunu ekleyecektim yanlış eklemişim buna da bakar mısın lütfen 💜 [https://mutluresim.com/images/2024/11/26/1busSu.jpeg](https://)
Merve_kucuk umutluanneadayi bebek sağ üst ve sağ alt tutunduysa kız Kuzum sağ taraftaydı. umutluanneadayi sol üst ve sol alta tutunduysa erkek ilk yeni oluşurken Şimdi yine hamileyim ve bu bebeğim de sol tarafta bakalım