Cglglr Kızlar dün 1 cm di bugün 3 cm olmuş doktor hafif sancıların var doğumun başlamış yatış yapalım dedi. Ben evde çekmek istiyorum diyip eve geldim. Ama sancı hissetmiyorum sadece vajinamda ağrı var. Ne kadar sürer bu şekilde sizlerin nasıldı ?
atesnzm Cglglr Bende 38+3 üm kontrolde mi anlaşıldı peki sancınız gelmedi mi nişan ya da herhangi başka belirti
Cglglr Her gün 5 adet hurma yiyorum sabahları. Bir de skuat yapıyorum bol bol yürüyorum. Sıcak sıya oturdum bir de dün. İnşallah sizin de açılmanız olur 🌸
Biannelik Bir kaç günde sürebilir bu durum ,sabaha kadar da sürebilir.sürekli ördek yürüyüşü ,sıcak duş ,hurma ,ve egzersiz yapın çabuk geçsin
Cglglr Uzgnsrt maalesef henüz doğuramadım. 39+3 haftalık oldu bebeğim açılmam ilerlemedi. Yarın doktorumla randevum var bakalım ne diyecek
Cglglr Kontrolde 1 cm açıklığım vardı. Sonra benim vajinal muayeneden sonra vajinamda ağrı kaldı. Acile gittim öyle olunca. 3 cm olmuş 1 gün içinde. Şuan ne kadar oldu çok merak ediyorum sancım falan da yok. İnşallah açılmam olmuştur. Eğer açılmam ilerlediyse suni sancı isteyeceğim çünkü hiç sancım yok belki o şekilde süreç hızlanır
serifeoguzhan10 Cglglr ben de bugün 40+2 yim açılmama dün 2bucuk 3 cm dediler. Ama hiç sancım yok. Siz doğurdunuz mu 3 cm den sonra ne kadar sürede doğuma alınıyoruz?
Cglglr serifeoguzhan10 benim hala daha 3 cm maalesef doğuramadım henüz. Pazartesi günü randevum var bakalım doktorum ne diyecek
2312345467 Cglglr sağlıkla kucağınıza alın bebeginizi sormak istediğim bişi var kasigim agiriyor dediniz benimde kasigimin kemigi agiriyor yurumekte zorluk çekiyorum.catinagrisindan dolayida sizde öyle bişi varmı iki bacağımın kasigimla birleştiği yer agiriyor
Cglglr 2312345467 evet benim hem kasık hem vajinamda bugğn çok şiddetli ağrım var. 3 cm açılmam olduğunu öğrendiğimde de bu ağrının aynısı vardı. İnşallah yine açılmam oluyordur. Eğer şiddetlenirse gideceğim hastaneye
Mayefk Cglglr merhaba benim de 39+1 doktor bana da 3 cm açılma var dedi sizde son durum nedir doğum yaptınız mı?
Cglglr Mayefk evet şükür. Darısı başınıza inşallah. Bol bol ananas yiyin ve squat yapın ben en çok bunları yaptım faydasının dokunduğunu düşünüyorum 😊