fatma2546aras Bu aralar kasıklarımda çok agrı oluyor arkadaşlar bu bebeğin gelişimi büyüdüğü için mi acı veriyor sızlerdede oldu mu böyle bısey
Pandaaa1_ fatma2546aras bende 12 haftaligim ve benimde aynı düşük riskim olduğu için korkuyorum bende ama normalmi değil mi anlamadm bı türlü
Pandaaa1_ fatma2546aras evet özellikle sabah bide gece çok oluyor bilmiyorum belki rahim büyüdüğü içindir ama şiddetli
fatma2546aras Pandaaa1_ eğer çok şiddetli oluyorsa Doktor’a gıt ben dün acıle gittim agrım çöktü dıe ultrason dan baktı bebeğim gayet iyi dedı çok şükür agrılar için ilaç verdi kullan dedi agrı olunca sende ihmal etme git bence
Nurbl Benimde çoktı ağrı hep idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı canım sık çiş yapma hissi var mı oda belirtisiymiş