Mutluluukkk_ ilk bebeğim 2 hafta önden gidiyordu. Doktor gayet normal diyordu. Herhangi bir sıkıntı da yaşamadım. Hatta kilosu iyi doğduğundan bakımı da rahat oldu. Şimdi ki bebeğimde bir hafta önden gidiyormuş. Bende 32 haftada gittiğimde 2200 dü kilosu. Gayet iyi dedi doktor. Takılacak bişey değil bu inşallah bu süre çok önemsenmiyor.